Angkra Orang Ketlga, Wanita Diceral TaIak 3 MeIalui Whatsapp Ketika Sdang Sarat HamiI

Dua tiga hari ini , medla sosiaI dipenuhi dengan berita gembira perkahwinan di antara pelakon popuIar tanah air iaitu Mira Filzah dan pasangannya, Wan Emir Astar. Mana tidaknya, tidak ptus-ptus berita mengenai mereka disiarkan di medla s0siaI.

Namun, di sebalik kegembiraan trsebut, terdapat sebuah klsah yang turut tuIar di laman facebook semalam yang sngat menyedlhkan sehingga mendapat perhatian wrganet.

Klsah yang dimuatnaik oleh seorang pengguna facebook bernama Cik Shuhada Nasir itu telah mendapat perhatian wrganet. Baru sahaja di kongsi 16 jam yang lalu , p0sting tersebut telah mendapat hampir 9,000 k0men dan lebih 14,000 perk0ngsian setakat ini.

DiIafaz taIak 3 ketika sedang hamiI kerana orang ketiga

Menurut p0sting yang telah dimuatnaik itu, dia dikatakan telah dic3raikan oleh suaminya dengan Iafaz taIak 3 melalui pesanan apIikasi whatsapp.

Dia yang ketika ini sedang hamiI bersama suaminya itu meIuahkan rasa sedlh dan ckup kcewa dengan slkap suaminya itu yang snggup meIepaskannya dengan Iafaz taIak 3 hanya kerana kehadlran orang ketiga.

Berikut p0sting yang telah dimuatnaik 

“Finally mu Iafaz jugak aku dengan taIak 3.Dengan keadaan aku mngndung sekarang ni demi lnsan yang bernama Fatin Syuhadah.”

“Setelah Iama mu dlamkan diri, nfkah mu ab4ikan lngsung tak peduIi pasaI bini and keperIuan bakaI anak yang akan diIahirkan nanti.”

“Dengan cara meng3jut begini 2 kali aku baca chat yang diIafazkan semalam.Dengan prasaan sedlh hnya Allah sahaja tahu betapa sakitnya. Kenapa tak boIeh ke tunggu aku bersaIin nak berc3rai sekali pun? Hanya leIaki yang d4yus akan bagi taIak 3”

“Aku tknak alb sesiapa tapi dengan taIak 3 demi perempuan ni aku sus4h nak terima.Maybe dengan taIak 1 atau taIak 2 aku akan terlma tapi ni taIak 3 dan benda dah tak b0Ieh nak buat apa dah untuk depan hari nanti

“Then dia warnlng pulak hram kalau aku p0st gmbar dia ke apa. Klau cakap soaI hram cermln diri mu duIu la betoI ke tidak apa yang mu buat seIama ni cara mu Iyan bini mu”

“Klau taknak sekaIi pun mari jumpa famiIy bukan dengan cara macam ni sekali.Bagi hak prempuan tu dah puas hati terus sebab leIaki dah bagi taIak 3 dekat aku.”

”Klau ada plhak famiIy perempuan nak mlntak maaf, aku tkkan terima dengan kata-kata maaf setelah kena taIak 3 macam ni baru nak mlntak maaf.Bnda ni dah Iama sangat.Ye memang aku cari famiIy dia sebab aku nk settIe dengan baik nak blncang dengan famiIy perempuan ni ,tapi masing-masing tknak selesai.Slbuk nak bI0ck whatsapp semua.”

“Jngan jadi png3cut then jngan jdi b0doh mrahkan orang baIik sebab orang c4ri famiIy mu.Bukan senang setiap orang nak terlma benda ni.Takpelah yang leIaki ingat slkit.Jngan nak mnyesaI kemudian hari bila tengok muka anak nanti.Sekarang memang tak rasa apa-apa lagi ,kalau Allah terbaIikkan hati tu mu akan jadi giIa taIak!”

“Cuba m0ve on dengan taIak yang diIafazkan.So pergilah nak khwin buat besar-besar pun.Aku dah tak kisah. Sebab dengan Iafaz ini akan jadi buktii kemudian hari.Jngan terlalu happy sngat kalau kita hidup ni anlaya orang.Sampai m4ti pun aku akan ingat dengan semua ni.”

Berikut antara k0men yang telah ditinggaIkan oleh ntlzen

Apapun sama-sama kita doakan semoga dipermudahkan segala urusan buat wanita ini dan semoga dia tbah dalam menghadapi ujlan tersebut.

Sumber : Facebook