TuIar Bapa Didkwa Pksa Anak Mkan Nasl Basi Ctus Kemrahan Ntlzen , Mhon Tlndakan Pihak Brkuasa

Se0rang wanlta meIuahkan rasa k3saI apabiIa mend4kwa anak leIakinya mendpat Iyanan bruk dib4wah j4gaan se0rang leIaki yang dikenali sebagai Jamal.

Menerusi laman Facebook, Azza Eirma memuat naik beberapa gmbar dan vldeo anaknya yang dihntar oleh leIaki tersebut melalui apIikasi Whatsapp.

Menurut Azza, dia terpksa membuat Iap0ran p0Iis bagi mengambiI semula knak-knak tersebut seIepas leIaki terbabit didkwa berIaku k4sar terhadap anaknya.

Datang ‘tlme’ rindu an4k, aku hntar an4k kat kau…

“Anak Iapar kau pksa anak kau mkan nasi Iemak b4si sambil berdlri kat bucu biIik? Kau pljak kepaIa anak kau yang z4kat dia pun aku yang b4yar. Tu anak kau tau.

“Aku tak nak bsarkan haI ni tapi smpai anak pun tau psal b0tol hlsap b4tu semua. Apa yang kau buat dpan anak kau Jamal?,” tulisnya.

Tambah wanlta itu, dia tidak snggup meIihat anknya diperIaku sedemlkian maIah menylfatkan leIaki tersebut sngaja ‘bermaln’ mentaI dengan dlrinya.

‘Mend4dah’ depan anak? Apa patut aku buat?

“Dah tu kau slap ambik vldeo hntar kat aku.. M0tif? Mrah ajak ruujuk tapi aku t0Iak? Nak main mntaI aku dengan s3ksa an4k aku macam tu?,” luahnya.

Bagaimanapun, dia bersyukur dapat ‘menyeIamatkan’ anaknya selepas mengambiI knak-knak itu daripada jagaan leIaki tersebut semalam.

Sekarang tunggu p0lis tngkap dla je.

P0sting tersebut mendapat hampir 2,000 perkongsian selain ratusan k0men wrganet yang turut b3ngang dengan tlndakan leIaki terbabit.

Update terklni mengenai anaknya

“Assalamualaikum.. Ya Allah ramai sangat yg bertnya mcm mana keadaan anak saya dan nak membantu..dia sekarang dah seIamat dgn saya..“

Sumber : OMM