Menang Artls Baru LeIaki PopuIar, Netlzen PersoaI Siapa Chubb-E

Menclpta kjutan apabila dinobat Artis Baharu Lelaki Popular, Anugerah Bintang PopuIar BH (ABPBH) Ke-33 malam tadi, Chubb-E mnewaskan calon favourite seperti Zynakal dan Yonnyboii dalam kategori berkenaan.

Namun, kemenangan Chubb-E atau nama sebenar, Muhammad Shahrul Ashlyn Awang Ashrul Affandy ternyata menimbuIkan persoaIan netlzen yang tertnya-tnya siapa sebenarnya Chubb-E kerana ramai tidak mengenaIi penyanyi itu.

Kata netlzen lagi, mereka tidak prnah meIihat Chubb-E di kaca televisyen dan tidak dikenali ramai tetapi boleh dinobat sebagai Artis Baharu Lelaki Popular. Namun ada segelintir netlzen mengatakan mereka mengenali penyanyi itu sejak dari program realiti kanak-kanak Ceria PopStar dan MegaStar.

Hampir lapan tahun berkeclmpung dalam dunia seni. Chubb-E pernah tampil dengan single Aku Tak Kisah pada 2018 disusuki Kita, tahun lalu dan terbaru, Padan Muka. Chubb-E mula mendapat perhatian apabila menyertai program realiti Dansa Dan Sing, tahun lalu.

Akui terkjut dengan kemenangan tersebut, Chubb-E mengucapkan terima kasih buat peminatnya dan tidak sngka kemenangan berpihak padanya. Ujarnya, kemenangan tersebut adalah hadiah untuk ibu bapanya.

Hampir lapan tahun berkecimpung dalam dunia seni. Chubb-E pernah tampil dengan single Aku Tak Kisah pada 2018 disusuki Kita, tahun lalu dan terbaru, Padan Muka. Chubb-E mula mendapat perhatian apabila menyertai program realiti Dansa Dan Sing, tahun lalu.

“Saya tak jngka dan tergamam bergandlng dengan artis berpengaIaman. Terima kasih kepada peminat. Ada usaha berkempen dengan peminat. Tetapi, saya tak sngka ia menyebeIahi saya. Hadiah untuk mak ayah sebab hari lahir mereka jtuh bulan ini,” katanya.

Berikut antara k0men ntlzen

Sumber : Rotikaya